Reactietermijnen

U hebt een e-mail gestuurd, een klacht ingediend of nota gedeclareerd. Binnen welke termijn handelen wij uw aanvraag af?

Uw aanvraag

Onze reactietermijn

Een vraag stellen via e-mail

U ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer u het formulier hebt ingevuld. Wij streven ernaar om uw
e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Maar u krijgt altijd binnen 10 werkdagen een reactie van ons.

Een vraag stellen via telefoon

80% van de telefoontjes beantwoorden wij binnen 20 seconden. De maximale wachttijd is 5 minuten. Lukt het ons niet om uw telefoontje binnen 5 minuten te beantwoorden? Dan kunt u een terugbelverzoek doen.

Een vraag stellen per brief

Wij beantwoorden uw brief binnen 10 werkdagen.

Uw nota declareren (zorgverzekering)

Wij verwerken uw declaratie binnen 10 werkdagen na ontvangst.

Aanvragen of wijzigen zorgverzekering

Wij verwerken uw aanvraag of wijziging binnen 10 werkdagen.

Uw nota declareren
Uw machtiging aanvragen
(zorgverzekering)

Wij verwerken uw declaratie of aanvraag binnen 10 werkdagen na ontvangst.

Een klacht indienen via e-mail

U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 20 werkdagen een reactie op uw klacht.

Schriftelijk een klacht indienen

U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging . U ontvangt binnen 20 werkdagen een reactie op uw klacht.

Reactietermijn niet gehaald

Lukt het ons niet om binnen de genoemde termijnen te reageren? Dan informeren wij hierover vóór het aflopen van deze termijn. Uiterlijk op de tiende werkdag nadat wij uw verzoek ontvangen hebben sturen wij een reactie. Voor klachten versturen wij u uiterlijk op de twintigste werkdag een reactie. Hierin vermelden wij de uiterste datum waarop u alsnog een reactie van ons krijgt.