Inloggen Mijn IZZ

Het gemak van Mijn IZZ

  • Uw gegevens bekijken en aanpassen
  • Online declareren
  • Uw zorgkosten en eigen risico inzien
  • Uw post en facturen bekijken
  • Uw gegevens worden goed beveiligd
 

Veelgestelde vragen

Zijn mijn privé-gegevens in Mijn IZZ goed beveiligd?

Ja, u krijgt alleen toegang tot Mijn IZZ via DigiD, een erkende en veilige authenticatiemethode. DigiD wordt ook gebruikt door de Belastingdienst, gemeenten en diverse andere grote overheidsinstanties. Vanzelfsprekend gaan wij zorgvuldig met uw gegevens om. Veiligheid en vertrouwen staan bij ons voorop. Voor Mijn IZZ is ook het privacybeleid van IZZ van toepassing. Lees meer over veilig inloggen via DigiD.

Wat kunt u zelf doen?

Als u inlogt met uw DigiD, controleer dan altijd of het adres begint met https://digid.nl/. Weet u niet zeker of u op de echte inlogpagina van DigiD bent? Vul dan uw gegevens niet in. Lees meer hierover op de website van DigiD.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, wat nu?
Op de website van DigiD leest u wat u kunt doen.
Kan ik in Mijn IZZ mijn adres wijzigen?

Nee, dit is niet mogelijk, maar dat hoeft ook niet. Wij ontvangen uw nieuwe adres automatisch van uw gemeente.

Ik ben niet meer bij IZZ verzekerd, hoe lang kan ik nog inloggen in Mijn IZZ?

Dit kan tot 3 jaar na beëindiging van de verzekering.

Waarom kan mijn partner meer of minder in Mijn IZZ regelen dan ik?

Dat komt omdat de een verzekeringnemer is (de hoofdverzekerde op de polis), en de ander een medeverzekerde. Alleen verzekeringsnemers kunnen gezinsleden bijschrijven en wijzigingen doorvoeren. De facturen en post gaan ook alleen naar de verzekeringsnemers. Bovendien mogen jullie van de wet elkaars medische gegevens niet zien.

Ik krijg de melding dat ik niet kan inloggen in Mijn IZZ, terwijl ik toch klant ben.

Kunt u niet inloggen, maar hoort u wel toegang te hebben tot Mijn IZZ? Neem dan met ons contact op, via 0900 - 02 74 (20 cent per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten).

Ik log in met mijn juiste DigiD-inloggegevens, maar het inloggen gaat fout. Wat kan ik doen?

Meestal helpt het om het cache-geheugen van uw apparaat te verwijderen. Dit doet u als volgt:

Voor Windows

  1. Open uw internetbrowser en druk de toetsen Ctrl + Shift + Delete in.
  2. U ziet een scherm waar u uw browsegegevens kunt wissen. Kies voor verwijderen vanaf het eerste gebruik.
  3. Vink alles aan behalve ‘Favoriete websites behouden’ en druk daarna op ‘Browsegegevens wissen’.
  4. Wissen klaar? Sluit dan alle internetpagina’s die u open hebt staan.
  5. Open uw internetbrowser opnieuw. U kunt nu weer inloggen. Ga niet naar de inlogpagina via een Favoriet/Bladwijzer.

Voor Macintosh

  1. Open uw internetbrowser via Safari en druk de toetsen Command + Option (Alt) + E in.
  2. Uw apparaat start opnieuw op en u kunt weer inloggen. Ga niet naar de inlogpagina via een Favoriet/Bladwijzer.
Ik woon in het buitenland en heb een IZZ Zorgverzekering. Hoe kan ik inloggen in Mijn IZZ?

U hebt hiervoor een DigiD nodig. Deze kunt u aanvragen en activeren bij een van de balies van de deelnemende gemeentes. Ga hiervoor naar www.digid.nl en kies voor DigiD aanvragen.

Kan ik mijn oude Mijn IZZ gebruikersnaam nog gebruiken?

Nee, u kunt alleen nog maar met DigiD inloggen. We hebben hiervoor gekozen omdat dit een erg veilige inlogmethode is. U gebruikt uw DigiD bijvoorbeeld ook voor het doen van uw belastingaangifte.


Bent u een zakelijke klant of ATP?

Log dan hier in