Veelgestelde vragen over het IZZ profiel

Op izz.nl kun je een profiel aanmaken. Dit profiel geeft je toegang tot:

  • de zorgvacaturebank
  • het ledenvoordeel
  • de Zorg voor jezelf Community
  • het ledenpanel

Bij het aanmaken van een profiel op onze website kun je tegen vragen aanlopen. Je leest de meestvoorkomende vragen op deze pagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten kun je je wachtwoord resetten. Je ontvangt dan van ons een mail met een link zodat je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Ik krijg de melding 'geen gebruiker gevonden'

Wanneer je de melding 'geen gebruiker gevonden' ziet, kan dit betekenen:

  • dat je nog geen account hebt aangemaakt;
  • dat je jouw account niet bevestigd hebt d.m.v. de link in de bevestigingsmail (deze link is 24 uur geldig). Wanneer dat het geval is kun je het beste even contact met ons opnemen per mail of telefoon. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Ik krijg de melding dat mijn mailadres al in gebruik is

Het wijst erop dat je al eerder een account hebt aangemaakt op izz.nl. Probeer in te loggen met dit e-mailadres en je wachtwoord. 

  • Heb je bij de vorige registratie je registratie niet voltooid dan kun je een nieuwe bevestigingsmail ontvangen.
  • Bevestig binnen 24 uur jouw account door op de link in de bevestigingsmail te klikken.
  • Ben je je wachtwoord vergeten dan kun je deze resetten

Ik krijg de melding 'ongeldige inlogpoging'

Het lijkt erop dat je een onjuiste combinatie van e-mailadres en wachtwoord hebt ingegeven. Probeer het nog eens of vraag een nieuw wachtwoord aan.

Wanneer jouw e-mailadres niet herkend wordt kan het zijn dat je nog geen profiel hebt aangemaakt of dat je op de verkeerde plek probeert in te loggen. Wanneer je in wilt loggen bij jouw zorgverzekering dan verwijzen we je door naar CZ en VGZ.